22:29 Ինչպես կազմել Պասկալ ծրագիր??? |
![]() 1.ՎերնագիրԱյն պարտադիր չէ, սակայն ցանկալի է: Ծրագրին տված անվանումը պետք է համապատասխանի իդենտիֆիկատորի կանոններին: Օրինակ` Program P_1; Program Salamaleykum;
2.Նշիչների նկարագրումՊասկալ լեզվով գրված ծրագիրը կատարվում է ըստ գրված հաջորդականության վերից վար, սակայն երբեմն անհրաժեշտ է լինում խախտելու գրված հաջորդականությունը և անցում կատարելու մեկ այլ հասցեի (հրաման, այսպիսի անցումը իրականացվում է անպայմանական անցման GoTo հրամանի միջոցով, որի միջոցով տրվում է այն հրամանի հասցեն, որին անցում պետք է կատարել: Անցման հասցեն կոչվում է նշիչ, որը հրամանից առանձնանում է 2 կետով:
Օրինակ` A:——————- GoTo 5; ——————— GoTo A; 5:———————- Նշիչները ծրագրում նկարագրվում են Label -ի օգնությամբ: Օրինակ` label 5,A; 3.Հաստատունների նկարագրումՕրինակ const k:=7; 4.Փոփոխականների նկարագրումՕրինակ Var m,n:Byte; y:real; t:boolean; 5.Begin հրամանը, որի միջոցով ազդարարվում է օպերատորական մասի սկիզբը:6.Օպերատորական մաս7.Տրվում է end. որի միջոցով ազդարարվում է ծրագրի ֆիզիկական ավարտը:
Այսպիսով ցանկացած ծրագիր պարունակում է առնվազն մեկ Begin և end. հրամաններ, սակայն եթե ծրագիրը պարունակում է բաղադրյալ օպերատոր, այսինքն մեկ հրամանի տակ ունենում ենք մեկից ավելի գործողություններ, ապա վերջիններս վերցվում են օպերատրական փակագծերի մեջ, որը սկսվում է Begin-ով և ավարտվում End;-ով , որից հետո սակայն դրվում է ; այլ ոչ թե կետԱյսպիսո ծրագրում քանի հատ Begin կա, այնքան էլ End պիտի լինի: |
|
Բոլոր մեկնաբանությունները: 0 | |